مشتری میتواند تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش،سفارش خود را لغو کند.در صورت لغو سفارش بدون دلیل 10 درصد از مبلغ فاکتور به عنوان هزینه های مالیاتی و بانکی کسر میشود و این مبلغ پس از دریافت کالا توسط فروشگاه از مشتری پرداخت میشود.هزینه های ارسال کاملا برعهده مشتری میباشد.
محصول مشکل دار یا ارسال اشتباه توسط فروشگاه:
در صورت دریافت کالای مشکل دار یا ارسال اشتباه توسط فروشگاه،مشتری میبایست تا 24 ساعت از طریق دایرکت اینستاگرام فانکولند ایران یا اکانت تلگرام اطلاع رسانی کند.در این صورت امکان تعویض کالا برای مرسوله اشتباه هست و همچنان امکان عودت مبلغ کامل سفارش و ارسال در صورت ارسال محصول مشکل دار میباشد.اطلاع رسانی از طریق واتساپ،پیامک و تماس قابل قبول نیست.
تمامی موارد برگشتی باید از طریق اداره پست برای فروشگاه ارسال شود و به همان صورتی که دریافت شده اند برای فروشگاه ارسال شوند.هرگونه آسیب ناشی از بسته بندی نادرست و خرابی در مسیر برعهده مشتری میباشد و خسارت ایجاد شده محاسبه میشود و یا کالا مجددا برای مشتری ارسال میگردد.
موارد پیش فروش به صورت نوبت به نوبت در بارها میرسن و تایم دقیقی برای ارسال ندارند(در صورت دریافت اطلاعات تکمیلی به ادمین های تلگرام و اینستاگرام پیام دهید) و همچنین امکان کنسلی برای موارد پیش فروش وجود ندارد.در صورت رسیدن کالا و ارسال شدن محصول توسط فروشگاه به دست مشتری اگر محصول ایراد دار یا اشتباه ارسال شده باشد امکان تعویض برای ارسال اشتباه و کنسلی برای محصول مورد دار میباشد.دوستانی که موارد پیش فروش را ثبت سفارش میکنند به محض رسیدن بار جدید بهشون از سمت فروشگاه اطلاع رسانی میشود.
همچنین امکان تعویض برای محصولات پیش فروش میباشد ولی این تعویض زمانی که انجام شود مبلغ شارژ شده به عنوان کیف پول هدیه حذف میگردد و اگر مشتری محصول پیش فروش را با محصول موجود تعویض کند و قبل از تعویض از مبلغ هدیه پیش فروش خود استفاده کرده باشد،مبلغ کسر شده از سفارش به عنوان هدیه روی سفارش جدید محاسبه میشود و به فاکتور نهایی اضافه میگردد.